Poznajmy się
Masterpiece Weddings & Events
Jesteśmy dwiema przyjaciółkami z Warszawy. Świetnie rozumiemy się w życiu prywatnym i uzupełniamy w zawodowym. Branżę ślubną i eventową znamy od podszewki, bo jesteśmy z nią związane od wielu lat i jest ona również naszą pasją. Obydwie jesteśmy certyfikowanymi konsultantkami ślubnymi. Nie boimy się wyzwań i pracy pod presją. Każde przedsięwzięcie, którego się podejmujemy traktujemy jak nasze własne i skupiamy się na najmniejszych detalach i precyzji przy organizacji ślubu czy imprez. Chcemy dzielić się z Wami naszą wiedzą i pasją oraz przeprowadzić Was od początku do końca w miłej atmosferze przez cały proces organizacyjny. Wy jesteście najważniejsi, a my jesteśmy tu dla Was i z tą właśnie myślą stworzyłyśmy firmę Masterpiece Weddings & Events.
Karolina
współzałożycielka
Nazywam się Karolina i jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci. Już jako nastolatka miałam w sobie żyłkę organizatorską. Rozpoczynałam od organizowania studniówek, a potem wiele lat pracowałam przy eventach, konferencjach i happeningach jako modelka, hostessa, supervisor i koordynator. Uczęszczałam do szkoły amerykańskiej, skończyłam liceum francuskie, studiowałam romanistykę oraz socjologię i znam trzy języki obce. Po studiach byłam Event Managerem w Galerii Sztuki i organizowałam piękne wernisaże w kraju i za granicą, śniadania prasowe oraz imprezy firmowe. Po urodzeniu dzieci skupiłam się na nich ale pasja pozostała i hobbystycznie przez ostatnie lata organizowałam wszelkie spotkania towarzyskie, imprezy świąteczne, urodzinowe i inne dla naszego bardzo licznego grona przyjaciół. Ja po prostu kocham zbliżać ludzi do siebie i stwarzać im ku temu okazję.
Ewelina
współzałożycielka
Mam na imię Ewelina i jestem szczęśliwą mężatką. Urodziłam się i dorastałam w Grecji na przepięknej wyspie Mykonos. Studiowałam dziennikarstwo oraz ekonomię. Moją pasją są podróże oraz poznawanie nowych miejsc, smaków, kultur i tradycji. Odwiedziłam dotychczas 43 kraje, co otworzyło mój umysł na różnorodność oraz piękno świata i ludzi. Podróże są dla mnie wielką inspiracją i mają ogromny wpływ na moje kreatywne myślenie oraz postrzeganie otoczenia. Od wielu lat związana jestem z branżą modową m.in ślubną. Uczestniczyłam w niezliczonej ilości targów, pokazów, sesji oraz imprez branżowych. W związku z tym, chciałabym podzielić się z Wami moim wieloletnim doświadczeniem i wiedzą, pomagając Wam zorganizować Wasz ślub czy inne ważne wydarzenie w Waszym życiu.
Ewelina
współzałożycielka
Mam na imię Ewelina i jestem szczęśliwą mężatką. Urodziłam się i dorastałam w Grecji na przepięknej wyspie Mykonos. Studiowałam dziennikarstwo oraz ekonomię. Moją pasją są podróże oraz poznawanie nowych miejsc, smaków, kultur i tradycji. Odwiedziłam dotychczas 43 kraje, co otworzyło mój umysł na różnorodność oraz piękno świata i ludzi. Podróże są dla mnie wielką inspiracją i mają ogromny wpływ na moje kreatywne myślenie oraz postrzeganie otoczenia. Od wielu lat związana jestem z branżą modową m.in ślubną. Uczestniczyłam w niezliczonej ilości targów, pokazów, sesji oraz imprez branżowych. W związku z tym, chciałabym podzielić się z Wami moim wieloletnim doświadczeniem i wiedzą, pomagając Wam zorganizować Wasz ślub czy inne ważne wydarzenie w Waszym życiu.
Dlaczego my?
Nasze atuty
Korzyści ze współpracy z Masterpiece Weddings & Events
Jak działamy?
Twoje wydarzenie w naszych rękach
Przed Wami wspaniała przygoda, stwórzmy wspólnie jej scenariusz.
Rozdział I – Kontakt
Skontaktujcie się z nami telefonicznie: +48 501 514 214 , drogą mailową biuro@masterpieceweddings.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie Kontakt
Rozdział III – Przedstawienie oferty
Po spotkaniu przygotujemy ofertę współpracy uwzględniającą Wasze indywidualne potrzeby. Otrzymacie również od nas szacunkowy budżet ślubny.Po zapoznaniu się z propozycją podejmujecie decyzję o przyszłej współpracy przy planowaniu Waszego ślubu.
Rozdział V – Stały kontakt
Priorytetem jest dla nas ciągły kontakt i informowanie Was o tym, na jakim etapie przygotowań jesteśmy. Daje to Wam komfort i spokój, a nam przekonanie, że właściwie realizujemy Wasze oczekiwania.
Rozdział II – Spotkanie
Spotkajmy się w ustalonym miejscu oraz terminie. Chcemy poznać Was i Wasze oczekiwania. Wspólnie opracujemy zarys całości wesela na podstawie waszych oczekiwań i wstępnego budżetu. Opowiemy Wam na czym dokładnie polega współpraca z nami i ustalimy wstępnie zakres naszych prac i obowiązków.
Rozdział IV – Podpisanie umowy
Po akceptacji naszej propozycji podpisujemy umowę i od tego momentu zaczynamy organizować Wasz wymarzony dzień ślubu i przyjęcia weselnego.
Rozdział VI – Koordynacja dnia ślubu
Kluczową zasadą naszej pracy jest koordynacja uroczystości ślubnej. Jest to dla Nas i dla Was bardzo ważne, aby w pełni dopilnować, że to co zostało przez Nas wspólnie zaplanowane wydarzy się w dniu ślubu bez żadnych przeszkód czy problemów.
Rozdział VII – Finalizacja formalności poślubnych
Zgodnie z Waszym życzeniem rozliczamy się w Waszym imieniu z podwykonawcami, tak abyście w dniu ślubu mogli skupić się wyłącznie na sobie, dobrej zabawie i celebrowaniu. Po uroczystości finalizujemy pozostałe płatności oraz formalności związane ze ślubem i przyjęciem weselnym.
Rozdział I – Kontakt
Skontaktujcie się z nami telefonicznie: +48 501 514 214 , drogą mailową biuro@masterpieceweddings.pl lub przez formularz kontaktowy na stronie Kontakt
Rozdział II – Spotkanie
Spotkajmy się w ustalonym miejscu oraz terminie. Chcemy poznać Was i Wasze oczekiwania. Wspólnie opracujemy zarys całości wesela na podstawie waszych oczekiwań i wstępnego budżetu. Opowiemy Wam na czym dokładnie polega współpraca z nami i ustalimy wstępnie zakres naszych prac i obowiązków.
Rozdział III – Przedstawienie oferty
Po spotkaniu przygotujemy ofertę współpracy uwzględniającą Wasze indywidualne potrzeby. Otrzymacie również od nas szacunkowy budżet ślubny.Po zapoznaniu się z propozycją podejmujecie decyzję o przyszłej współpracy przy planowaniu Waszego ślubu.
Rozdział IV – Podpisanie umowy
Po akceptacji naszej propozycji podpisujemy umowę i od tego momentu zaczynamy organizować Wasz wymarzony dzień ślubu i przyjęcia weselnego.
Rozdział V – Stały kontakt
Priorytetem jest dla nas ciągły kontakt i informowanie Was o tym, na jakim etapie przygotowań jesteśmy. Daje to Wam komfort i spokój, a nam przekonanie, że właściwie realizujemy Wasze oczekiwania.
Rozdział VI – Koordynacja dnia ślubu
Kluczową zasadą naszej pracy jest koordynacja uroczystości ślubnej. Jest to dla Nas i dla Was bardzo ważne, aby w pełni dopilnować, że to co zostało przez Nas wspólnie zaplanowane wydarzy się w dniu ślubu bez żadnych przeszkód czy problemów.
Rozdział VII – Finalizacja formalności poślubnych
Zgodnie z Waszym życzeniem rozliczamy się w Waszym imieniu z podwykonawcami, tak abyście w dniu ślubu mogli skupić się wyłącznie na sobie, dobrej zabawie i celebrowaniu. Po uroczystości finalizujemy pozostałe płatności oraz formalności związane ze ślubem i przyjęciem weselnym.